Denne hjemmeside sætter cookies for at opnå en funktionel side og for at huske dine foretrukne indstillinger. Ved hjælp af cookies laver vi statistikker og analyserer besøg på vores side så vi sikrer, at siden hele tiden forbedres, og at vores markedsføring bliver relevant for dig. Hvis du giver dit samtykke, så tillader du, at vi sætter cookies (enten i form af egne cookies og/eller fra tredjeparter), og at vi behandler de personoplysninger, som indsamles via de cookies. Du kan læse mere om cookies i vores cookiepolitik her, hvor du også altid har mulighed for at trække dit samtykke tilbage.
Indtast din søgning
 
0
Log på vagtcentralen

Ofte stillede spørgsmål - spørgsmål & svar

Alt om Tyverialarmer - spørgsmål & svar

  • Hvad er forskellen på en vagtcentral og en kontrolcentral?

    Almindeligvis forstår folk ordet Vagtcentral som deres bemandede instans, der overvåger alarmsystemer døgnet rundt.

    Juridisk skelnes der mellem en Vagtcentral og en Kontrolcentral. Den korrekte betegnelse for en autoriseret alarmovervågning er Kontrolcentral.
  • Indeholder abonnementerne altid beredskab?

    Ja, i abonnementerne er altid 24-timers beredskab af teknikere, kontrolcentral og vagter.
  • Hvilke vagtselskaber benytter ProTech Alarm & Sikring sig af?

    Vi benytter alle vagtselskaber i Danmark der er godkendte af forsikringsselskaberne.
  • Er ProTech Alarm & Sikring landsdækkende?

    Ja, ProTech Alarm & Sikring har landsdækkende alarmservice.
  • Sender ProTech Alarm & Sikring altid en vagt?

    Nej, dette aftales altid individuelt med kunden.
  • Bruger ProTech Alarm & Sikring lange bindings-perioder på abonnementet for at sænke prisen?

    Nej! Som udgangspunkt ønsker vi ikke dette. Vores holdning er at ”tilfredse kunder forbliver kunder”.
  • Hvad hvis min alarm pludselig ikke sender?

    Så opdager og registrerer vores kontrolcentral dette og du bliver kontaktet.
  • Er ProTech Alarm & Sikring godkendt af forsikringsselskaberne?

    Ja, ProTech Alarm & Sikring er ISO9001:2008 forsikringsgodkendt alarm-installatør.
  • Kan jeg få rabat på min forsikring når jeg bruger ProTech Alarm & Sikring?

    Ja, forsikringsselskaberne tilbyder rabat på dine forsikringer når du får installeret alarm fra ProTech Alarm & Sikring.
  • Kan jeg selv rette kontaktoplysninger generelt eller ved ferie?

    Ja, vi har online Kundelogin, med fuld historik og kontakt oplysninger.
  • Er der flere typer af abonnement?

    Ja, alle typer er tilgængelige, men primært er der 3 løsninger: BASIS, BASIS+SERVICE og PLUS (se betingelser).
  • Dækker vagten af hvis der er ødelagt noget?

    Ja, vagterne forlader ikke adressen uden at sørge for forsvarlig aflåsning eller midlertidig afdækning.
  • Hvor hurtigt kommer vagten ud til min alarm?

    Den gennemsnitlige Responstid (vagt) er lige omkring 20 minutter. Vagttilkaldets Fremmetid (klokkeslæt) registreres altid.
  • Kan min abonnementaftale tilmeldes Betalingsservice?

    Ja, oplysningerne står på alle vores regninger.
  • Må jeg selv skifte batterier på mit alarmsystem?

    Ja, men måske har du valgt et alarmabonnement med serviceaftale (BASIS+SERVICE eller PLUS), som indeholder et årligt skifte af batterier i detektorer og central.
  • Er der en App til alarmsystemerne?

    Ja, alle vores nye alarmsystemer indeholder App.
  • Er alle alarmsystemer inklusiv GSM/GPRS mobilsystem?

    Ja, alle vores nye GSM/GPRS alarmsystemer benytter mobilnettet.
  • Kan jeg selv vælge om jeg vil have vagter tilknyttet?

    Ja – da du er kunden, så bestemmer du selv om du vil have vagtordning.
  • Hvem ringer ProTech Alarm & Sikring til ved alarm?

    Vi kontakter i prioriteret rækkefølge de personer vi i samarbejde med kunden har aftalt skal kontaktes i tilfælde af en alarmbegivenhed.
  • Når min alarm går i gang ringer ProTech Alarm & Sikring så til mig?

    Ja, vi kontakter dig når der opstår alarm eller servicekrævende hændelse.
Kontakt os hvis du har spørgsmål som du ikke kan finde svar på her.